FANDOM

Tarditus
Ei kuvaa
Glatorian
Heimo Viidakkoheimo, Valon vartijat
Aseet Ei ole
Tilanne Elossa

Tarditus on Glatorian ja Viidakkoheimon ajoneuvovastaava.

Elämänkerta Muokkaa

Tarditus löysi joskus Skopewexin. Hän kunnosti sen ja hän liittyi Viidakkoheimoon. Hänestä tuli Viidakkoheimon ajoneuvovastaava.

Tarditusilla oli ajoneuvo-ottelu Tuliheimon Agoria, Colramia vastaan. Tarditus voitti ja Viidakkoheimo voitti puolet Tuliheimon Exsidianista. Sen jälkeen Tarditus rupesi harjoittelemaan uusia liikkeitä ajoneuvollaan, koska edellinen ottelu oli ollut haastava.

Myöhemmin, Tarditus tapasi Mata Nuin ja Tardukin, jotka olivat matkalla Yhdistyneisiin kyliin. Tarditus antoi heille heille ja he tapasivat Poisonin. He taistelivat, mutta kolmikko hävisi. Pian, Ultiasural Nomui saapui ja voitti Poisonin. Tarditus vei kaksikon Yhdistyneisiin kyliin ja palasi Tesaraan.

Kun Spherus Magna yhdistyi, Tarditus huomasi Valon vartijat. Nämä antoivat hänelle Ilman Elementtivoiman. Sitten hän liittyi Valon vartijoihin.

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Tarditus ei ole oikein vahva tai sitkeä. Hän on hyvin ketterä ja aika älykäs.
  • Kyvyt: Tarditusilla on nykyään Ilman Elementtivoima.
  • Välineet: Tarditusilla ei ole välineitä, mutta hän ohjaa Skopewex V6, joka on varustettu Thornax-laukaisimella, kolmella voimatykillä ja yhdellä laserilla.

Tilastot Muokkaa

Voima: 8/50
 
Ketteryys: 12/50
 
Sitkeys: 8/50
 
Älykkyys: 10/50

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki