FANDOM

"Taistelemalla, voi olla suuri sankari. Kukaan ei voi estää sinua, jos määränpääsi on sinulle tärkeä. Mieti, voitko olla se, joka voisi auttaa tätä paikkaa? Taistele, tai sitten etsi uusi paikka. Mutta kukaan ei voi estää sinua, jos tiedät mitä teet."
-Targal Molurolle, Bara Magnan taistelut
Targal
Ei kuvaa.png
Glatorian
Heimo Vesi
Aseet Thornax-laukaisin Veden energiakirves
Tilanne Elossa

Targal on Bara Magnassa asuva Vesiheimon Glatorian, joka taistelee areenoilla, ja on joskus tuomari taisteluissa.

Elämänkerta Muokkaa

Targal oli yksi rauhoittajista ja taistelijoista. Hän oli hyvä ja oikeudenmukainen taistelija. Häntä oli aika vaikea voittaa. Targal taisteli kyllä Bara Magnan sisällissodassa kolmea Zesvoria vastaan. Hän voitti ne ja lähti etsimään lisää vastustajia. Tosin sodassa, Targal olisi kuollut, ellei Belgar (hänen Agorinsa) olisi häirinnyt Sgarleja, ja silloin Targal iski heitä ja voitti ne. Myöhemmin Targal ei uskonut Belgaria ja Taregenia, jotka lähtivät etsimään Suuria Olentoja, korjatakseen Bara Magnaa. Myöhemmin nelosottelussa, Targal taisteli Malumia vastaan. Hän oli pulassa, mutta Sgarlit hyökkäsivät. Targal jäi sinne taistelemaan. Taistelun päätyttyä, Targal kertoi kaikille, että olisi aika kunnostaa tätä paikkaa. Paljon myöhemmin, Targalilla oli ottelu Vulcanuksessa.

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Targal hallitsee vähän vettä ja osaa rauhoittavia iskuja. Hänellä on monia tattiikkoja, joiden avulla hän voi voitta helposti vihollisensa.
  • Naamio: Targalin kypärä on samanlainen, kuin Faxon, mutta siinä ei ole voimaa.
  • Välineet: Veden energiakirves ja Thornax-laukaisin.

Tilastot Muokkaa

Voima: 13/50
 
Ketteryys: 12/50
 
Sitkeys: 13/50
 
Älykkyys: 14/50

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki