FANDOM

Tek
Ei kuvaa
Glatorian
Heimo Gladiaattorien Veljeskunta (Aiemmin), Jääheimo, Valon vartijat
Aseet Miekka ja kilpi (Aiemmin), nykyään ei ole aseita
Tilanne Elossa

Tek oli Glatorian-legenda ja Jääheimon pää-Glatorian. Metarin kuoltua, Tek jätti kaiken haarniskansa ja aseensa Joutomaille, koska ne muistuttivat Metarista. Hän rakensi itselleen Baronus V3 ja hänestä tuli Jääheimon ajoneuvovastaaja.

Elämänkerta Muokkaa

Tek oli kerran joutomailla ja hän huomasi haarniskan ja aseita. Hän kunnosti ne yhdessä hyvän ystävänsä Metarin kanssa ja heistä tuli tiimi. Tek voitti useita kertoja Glatorian-mestaruuden. Sen takia hänestä tuli Iconoxin pää-Glatorian. Kerran Tek ja Metar tapasivat Megabotaraxin, joka muutti heidät pahoiksi. He taistelivat Kolmen ryhmän sodassa, mutta hävisivät. Tek ja Metar kohtasivat Kotarixesin ja hävisivät. Tek rupesi muuttamaan tapojaan ja hänestä tuli taas pää-Glatorian. Metarin kuoltua, Tek oli niin surullinen, että jätti kaikki haarniskansa, kypäränsä ja aseensa Joutomaille. Sen jälkeen hän löysi rikkoontuneen Baronuksen ja kunnosti sen. Hän rupesi ajoneuvovastaavaksi ja hänestä tuli hyvä siinä hommassa.

Valon vartijat Muokkaa

Tulee...

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Tek on hyvin kekseliäs ja osaa kunnostaa kaikenlaista.
  • Kyvyt: Tek ei ennen hallinut mitään, mutta hän sai Valon vartijoilta Jään Elementtivoiman.
  • Välineet: Tek kantoi miekkaa ja kilpeä, mutta Metarin kuoltua, hän rupesi ohjamaan Baronusta. Hän sai kuitenkin Valon vartijoilta kaksoismiekat

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki