FANDOM

"Suurella tiedolla, voimalla ja älykkydellä, voimme selvittää salaisuutenne, syntymänne ja tarkoituksenne, Malum."
-Gecer, Luku 1

The Secret of Glatorian(suom. Glatorianeiden salaisuudet) on lyhyttarina, jota jatkavat seuraavat tarinat: Bara Magnan taistelut ja Ytimen sota. Siinä on vain kolme lukua.

Luku 1 Muokkaa

Malum käveli Bara Magnan hietikoilla. Hän oli ajatuksissaan. "Minkä takia he panivat minut hietikoille? Olen hyvä soturi. Tapoin vain muutaman Glatorianin," hän sanoi. "Olet ajatuksissasi soturi. Mieti vähän ja sano sitten mitä mielesi sanoo sinulle," Agori sanoi. Malum katsoi taakseen ja näki valko- keltaisen Agorin. Hän ei sanonut mitään. Hän vain oli mietteissään. Pian muutama Zesv tuli paikalle. "Kuulkaa. Olette alueillamme. Häipykää!" Eräs sanoi. Malum katsoi heitä vihaisesti. Miksi pitäisi totella muutamaa vikisijää? Sitä hän ei tajunnut. "Kuulkaa. Minut luotiin tuhoamaan teidät. Voin tehdä sen nyt tai myöhemmin." "Et edes tiedä mihin sinut luotiin. Sinuna olisin hiljaa," Zesv sanoi. Yhtäkkiä kuusi Bohxaria tuli paikalle. Ne hyökkäsivät kuusikon kimppuun. "Me voitamme teidät ja saamme taas Belgazarin suosion," yksi sanoi. "Vai Belgazarin suosion. Te saatte vain selkäsaunan, ja sitten voitte mennä kertomaan, sille Belgazarille," Malum sanoi. Yhtäkkiä Agori Hegastor tuli paikalle. "Autan teitä," hän sanoi. Pian Bohxarit ja Zesvit häipyivät. Suurella tiedolla, voimalla ja älykkyydellä, voimme selvittää salaisuutenne, syntymänne ja tarkoituksenne, Malum, Gecer sanoi.

Luku 2 Muokkaa

Malum mietti hetken. Miksi hän haluaisi tietää menneisyytensä, kun voisi tappaa nuo välineillään. "No, aiottko seistä siinä koko päivän ja miettiä, vai kertoa mielipiteesi?" Gecer sanoi. Malum iski nuolellaan Agoria, tappaen tämän ja sanoi: Siinä oli minun mielipiteeni asiastasi. Malum katsoi Hegastoria ja lähti areenalle. ollessaan areenalla, Malum katsoi ottelua. Siinä Gerlak ja Stax taistelivat. Nuo eivät ole yhtä vahvoja kuin minä. Hoitelisin ne leikiten. "Vain niin Malum. Et voittaisi heitä niin helposti. Ja näyttää siltä, että Stax voitti," Targal sanoi. "Vain niin. En välitä siitä, vaikka hän voitti." Malum sanoi vihaisesti. "Etkö? Ottelemme nelos-ottelussa. Sinä minä, Stax ja Artewals," Targal sanoi. Tule, meidän pitää mennä." Raanu oli odottamassa. Kohta alkaisi historiallinen ottelu. Pian Stax tuli hänen viereen ja sanoi: "Mitä mieltäsi painaa?" Raanu ei vastannut mitään, vaan lähti. Stax jäi sinne odottamaan. Pian ottelu alkoi. Nyt on minun vuoroni mennä, ja näyttää kuinka hyvä olen saamaan Glatorian-mestaruuden.

Luku 3 Muokkaa

Stax käveli areenalle. Hän oli mietteissään ja aika vihainen. "Voitan jonkun heistä. Ei minun pidä otella," hän sanoi. Pian taistelu alkoi. Artewals oli Staxia vastaan. Malum ja Targal taistelivat toisiaan vastaan. Targal oli alakynnessä. "Malum oli tulinen soturi, joka ei helposti luovuttanut. hän on voimakas ja älykäs. Miten sen voisi voittaa", Targal ajatteli mielessään. Stax oli vielä pahemmassa pulassa. Artewals oli niin voimakas, että Stax ei voinut tehdä mitään. Pian paikalle, tuli armejia Sgarleja. Ne hyökkäsivät nelikon kimppuun. Artewals lähti ja sanoi: Tuuli, maa ja ilma ei ole suotuisa. Joku, tai jotkut hallitsevat sitä. Targal ja Malum taistelivat, mutta olivat silti alakynnessä. Sgarleja oli liikaa. Pian monet Glatorianit tulivat auttamaan.

***

Joutomailla kaksi Zesviä ja yksi Zesvor puhuivat. "Aragan ei ole meille hyvä johtaja. Mietitäänpäs. Miten tappaisimme hänet hyvin raa'asti ja siivosti?" eräs Zesvor sanoi. Emme tiedä vielä oikein paljoa. Tarvitsemme lisää tietoa, voimaa ja joukkoja! Kaksi Zesviä sanoi. "Olette oikeassa. Sgarlit ovat aloittaneet sodan meitä vastaan. Tiedän mitä meidän pitää tehdä," Zesvor sanoi.

Jatkuu Bara Magnan taisteluissa...

Hahmot Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki