FANDOM

The Tavakar Chronicles
Fan Fiction
Kirjoittaja(t) Käyttäjä:Ulxelaser
Muoto Ei tiedossa
Lajityyppi Seikkailu
Julkaisu 22. toukokuuta
Tilanne Aloitettu
Soo-rii, EI OLE!!

The Tavakar Chronicles on jatkotarina, joka kertoo Tavakarin muistoista.

Luku 1 Muokkaa

Minä Tavakar mietin mitä on tapahtunut viime aikoina. Kaikki on muuttunut, myös minä. Aloitin seikkailuni Matoranina. Nyt olen suuri titaani, joka osaa paljon. Minulla oli hyvä ystävä: Potla, joka auttoi minua aina. Myöhemmin hän tosin kuoli. No aluksi olin pelkkä orja. Mietin yhä uudestaan ja uudestaan, miten en voinut paeta. Ollesani orja huomasin kaksi henkilöä. Toinen oli Toa ja toinen oli Skakdi. He suunnittelivat kapinaa Pimeyden Metsästäjiä vastaan. Toinen se Toa, nimeltään Sidonir vangittiin ja hänet yhdistettiin toisen Toan kanssa, jonka nimeä en muista. Sen jälkeen Sidonir ei enää suunnitellut kapinaa. Skakdi, nimeltään Zatreg uskoi Sidoniria ja he eivät enää suunnitelleet kapinaa. Sen jälkeen Ancient, Hakann ja Ravager tulivat paikalle. He veivät jotain metsästäjää, joka oli ilmeisesti hullu. Sen jälkeen The Shadowed One tuli paikalle ja sanoi: Kuunnelkaa uutta keksintoäni. Ulottuvuusporttia.

Luku 2 Muokkaa

Mietin hieman, mihin The Shadowed Onen keksintöä voisi käyttää? Pian tosin hän keksi: "Tällä voitamme Makuta veljeskunnan!" "Voitamme, tai emme. Heilläkin on salaisia aseita," Avak sanoi. Minä tosin otin keksinnön. Hyppäsin sinne ja pääsin paikkaan, jossa oli paljon Makutoja. He ottivat minut orjakseen. Jouduin sinne ja olin siellä tuhansia vuosia. Näin siellä plajon henkilöitä. Pian minut vietiin johtajan luo. "Vai olet sinä uusi orjamme? Sopii joten kuten," hän sanoi. Tosin he eivät kestäneet minua. Minut vietiin hirveään paikkaan, jossa minut uudelleen rakennettiin. Muutuin heikommaksi, ja minut lähetettiin Voya Nuille. Siellä tosin ison maanjäristyksen aikaan, jotkut Matoranit kuolivat ja samoin joku Toa. Tipuin sen jälkeen Mahri Nuille, missä jotkut mutatisoituneet hirviöt, jotka käyttivät Merimustekalalaukaisinta piirittivät minua.

Luku 3 Muokkaa

Luku 4 Muokkaa

Luku 5 Muokkaa

Jatkuu Reign of Legends 2: The Final Battles -saagassa...

Hahmot Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki