FANDOM

Titan 33
Kuljettaminen
Pääasialliset käyttäjät Matoranit
Tarkoitus Kuljettaa Muinainen peto Xyrukselle

Titan 33 oli Prototeräksellä päälystetty,nopea ja voimakas alus.Se oli varustetu isoilal lasertykeillä,suojakentällä,lämpökilvellä ja energiakentällä.Titan 33 oli tehty Muinaisen pedon kuljettamista varten,ja alus kuljetti muinaisen pedon aluslaivaston kanssa punaisen tähden taakse.kuitenkin olento murskasi kaikki alukset xyruksella,ja jäi vangiksi.Titan 33men se heitti avaruuteen. Vasta pitkän ajan kuluttua Magan tiputti sen maahan vahingossa mangetismivoimillaan.Matoro ja Magan tutkivat alusken lokikirjan,jossa luki:

Ensimmänen päivä:

Uljas kolmenkymmenenyhden aluksen laivueemme lähti Metru nuilta tänään karkoittamaan Punaisen tähden takana sijaitsevalle planeetalle Muinaista petoa,TUntematonta,mutat hullua makutaa..Makuta kahlittiin prototeräskahleilla laivaston kunigattaren, Titan 33:meen.

Toinen päivä:

Ajoimme juuri oudon asteroidikentän läpi.Siellä tapahtui kummia,asteroidit syöksyivät ja murskasivat noin viisi alusta.pääsimme vain lasertykkien voimalla pakoon kohti punaista tähteä.Valtava lämpöaalto tähdestä polttti monta alusta,vain lämpökilvillä varustetut kymmenen selvisivät.

Kolmas päivä:

Kriittinen tilanne.Muona lopussa,kompassit ja tutkat sekaisin punaisen tähden mangeettikentän takia.Kaksi alusta katosivat outoon tähtisumuun,ja olemme melkein punaisen tähden takana.

Neljäs päivä:

Olemme punaisen tähden ilmakehässä.Muinainen peto repii kahleitaan irti.Se on polttanut lieskoillaan jokaisen kuka on tullut samaan huoneeseen sen kanssa.Se käytti henkisesti mangetismivoimiaan ja heitti kakis viimeistä alustamme punaiselle tähdelle.Minä olen yksin jäljellä TItan 33:mella. Kuulostaa aivan siltä,että Peto olisi vapautunut ja takoisi ovea... Eih,se pääs......*Epäselvää tekstiä ja käsittämättömiä koodeja*

Magan ja Matoro lähtivät avaruuteen tutkimaan mysteeriä,ja Titan 33 jäi meren pohjaan ruostumaan.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki