FANDOM

"Jos minä menen tuonne laavaan sinä tulet mukaani!"
-Toa Blasburn
Toa Blastburn
Toa Blastburn.jpg
Toa
Arvonimi Tulen toa
Ryhmä Toa Novathem
Naamio Hau
Välineet Tupla Tulimiekka ja Cordax-Konekivääri
Tilanne Kuollut
Elementti Tuli

Toa Blastburn on nopea ja voimakas. Hän on hiljainen ja monet hänen vastustajansa ovat kuvailleet häntä rohkeaksi ja rehelliseksi taistelijaksi.

Elämänkerta Muokkaa

Alku Muokkaa

Toa Blastburn tehtiin Artakhalla, niinkuin muut Toa Novathemit. Blastburn (toisin kuin muut toat)valitsi aseensa. Heidän tiiminsä lähetettiin pian harjoituksien jälkeen sotaan Elf-Z botteja vastaan. Heidän tiimistään kuoli veden Toa Bulta. Hänet korvattiin Elf-Z ja hänen kehostaan rakennetulla Toalla joka oli menettänyt kehonsa. Pian sen jälkeen heidän muistinsa pyyhittiin ja heidät lähetettiin Gez-Nuille. Siellä Blastburn rupesi suojelemaan saaren pyhää muinaista toteemia. Turaga Tnaun johdosta hän rupesi suojelemaan Ta-Gezin kylää ja sen matoraneja. Kun Turaga Tnau lähti Le-Geziin Blastburn jäi johtamaan Ta-Geziä.

587px-DSCN0277.jpg

Toa Blastburn Ta-Gezin lähellä.

Gez-Nui Muokkaa

Turaga Tnau palasi vasta viiden vuoden kuluttua. Blastburn kysyi miksi Tnau oli niin kauan poissa. Tnau kertoi että hän johtaa kolmea eri kylää kaksi ja puoli vuotta ja sitten taas vaihtaisi kylää. Tnau kertoi myös että saarella asuisi joku paha josta matoranit ovat vain nähneet vilauksen. Sen jälkeen heidän kimppuunsa kävi kaksi sen pahan vartijaa jotka veivät heidät kahta eri kiertotietä ulos kaupungista. Tietysti Blastburn heti hyökkäsi vartijan kimppuun ja ampui hänet konekiväärillään ja lähti kylän linnoitukseen jossa toteemi oli. Hän sanoi että kaikkien matoranien pitäisi mennä suojiin ja varoittaa muita kyliä. Valitettavasti myös toinen tärkeä turaga nimeltään Igni oli siepattu. Ensimmäistä kertaa toat tapasivat Toia varten rakennetussa temppelissä. Blastburn pysyi melkein koko kokouksen aikana hiljaa. Hän vain sanoi: -Minä en halua muuta kuin pelastaa Tnaun. Veden Toa Bulta II sanoi että Igni oli ehtinyt kertoa ennen hyökkäystä että Pahan nimi oli Featrox ja että hän asui Keskuksessa. Sen jälkeen Toat lähtivät matkaamaan keskukseen.

Pelastamassa Turagoita Muokkaa

Blastburn ja muut toat lähtivät keskusta päin mutta kun he olivat tarkkailunäkyvyydellä he huomasivat että vartijoilla oli lentävät Dagnus-rahit. Ne näyttivät vaarallisilta. Sitten he näkivät sen. Ison tornin jonka huipulla oli myrsky. He tiesivät että he eivät helposti ohittaisi Featroxin vartijoita joten heidän pitäisi päästä torniin ilmasta käsin. Blastburn pyysi jotain kestävää ja kun kenelläkään ei ollut mitään hän löysi jotain maasta joka osoittaui kaapeliksi. Hän ampui torniin. Mutta lisää ongelmia oli tulossa nimittäin vartijat huomasivat heidät ja Blastburn joutui käyttämän Kanohi Hautaan itsensä suojaamiseen. Hän oli ainoa joka pääsi torniin ja hän ampui Cordakillaan 5 vartijaa. Hän jatkoi matkaa sisällä ja poltti tulimiekallaan kalterit poikki ja turaga Tnau ja Igni teleporttasivat hänet, muut toat ja itsensä Temppeliin ja palasivat sieltä omiin kyliinsä.

Featroxin hyökkäykset Muokkaa

Kun Turagoiden pelastaminen oli onnistunut kaikki palasivat kyliinsä ja valmistautuivat Featroxin hyökkäyksiä varten. Featrox hyökkäsi heti kyliin henkivartija-armeijallaan. Featrox tuli taistelemaan Ta-Geziin. Kun muut kylät oli vallattu kaikki toat olivat Ta-Gezissä he aloittivat puolustamaan kylään. Toa Blastburnmeni torniin ja vei ilman Toa Aneklonin mukaansa sieltä Blastburn ampui Featroxia niin pitkään että hän oli suorastaan henkitoreissaan. Mutta yhtäkkiä hän lensikin tornia kohti ja nappasi Blastburnin. Blastburn löi tulimiekallaan Featroxilta käden poikki he putosivat Ta-Gezin keskukseen. Pian Toa Aneklon tuli ja kutsui muutkin toat Blastburn kuuli että Tnau oli pulassa laavavirran luona hän meni ja ampui Henkivartijat virtaan. Sitten Featrox ja muut toat tulivat. Blastburn kävi Featroxin kimppuun mutta Featrox sai hänestä otteen ja heitti laavaan. Muut Toat ja Tnau katsoivat jäykistyneinä laavaan.

Muuta Muokkaa

Blasburn oli koottu esim. Tahu Mata, Jaller ja Ehlek. -Valitettavasti minulla ei ole enää tätä toaa koottuna, HunterEliminator

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Blastburn pystyy ampumaan Tulipyörteen tuplamiekastaan ja Cordakilla kaapelin.
  • Naamio: Hau, suojelee Blastburnia hyökkäyksiltä.
  • Välineet: Tulituplamiekka ja Cordak neljän laukausen boostitykki.

Tilastot Muokkaa

Voima: 38/50
 
Ketteryys: 35/50
 
Sitkeys: 40/50
 
Älykkyys: 28/50

Esiintymiset Muokkaa

Toa Novathem
Jäsenet
Regorator | Aneklon | Bulta II | Ingirn | Stiton | Ax
Kuolleet
Blastburn | Bulta

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki