FANDOM

Toa Nodaka on Toa-tiimi johon kuuluu: Destoryer, Toa Onoka, Darkow, ja tuntematon jään Toa.

Jäsenet Muokkaa

Toa Nodaka koostuu neljästä Toasta, Raudan Toa, Destroyer joka on luotu matoranina ja on muuttunut Toaksi yllättäen ja rakennellut raskaat haarniskat itselleen; Maan ja Kiven Toa, Onoka, joka on saanut voimansa Pohatulta ja Onualta ja on ollut taistelemassa Pimeyden sodan aikana ja auttoi voittamaan Terandrakin; Varjon ja tulen Toa, Darkow, joka on taistellut myös pimeyden sodassa ja tasapainottelee hyvän ja pahan välillä. Tiimiin kuuluu myös salaperäinen jään Toa joka on tiimin johtaja joka ei ole vielä kertaakan taistellut heidän rinallaan.

Viholliset Muokkaa

Nodakojen viholliset ovat Makutat ja Kaikki joka on varjon puolella. Eräs heidän viohllisistaan, hyvin vahva on Snarok, hän on tunnettu myös nimellä Junkbot. Snarokilla ei ole omia elementaalivoimia, hänestä tiedetään että hän itse ei ole voimakas, eikä hänellä ole naamiota, mutta hänen voimansa on hyvin paha ja vaikeasti voitettava, hän pystyy imemään ja keräämään itseensä kuolleet ruumiit ja rikkoutuneet haarniskat ja tallä tavoin luoda itsestään vahvan ja luoda osista itselleen haarniskan joka näyttää pelkältä kasalta rikkinäisiä aseita ja haarniskoja. Itse hän on lultavasti pieni, kuten Agorit.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki