FANDOM

Tohdak
Ei kuvaa.png
Toa
Arvonimi Raudan ja Kiven Toa
Ryhmä Valon Veljeshaamukunta
Naamio Suuri Kakama Nuva
Välineet Kaksi tikaria, miekka
Tilanne Elossa
Elementti Rauta ja Kivi

Tohdak on Gerdosin veli.

Elämänkerta Muokkaa

Tohdak oli samalta saarelta kuin Gerdos. Kun Gerdos tippui Varjoampiaisten pesään, Tohdak yritti auttaa, mutta yksi tönäisi hänet syvään kuluun ja muuttui täksi. Hän jätti Gerdosin ja kun Tohdak näki hänet hän pelästyi ja lähti. Kuitenkin Gerdos tuli valtiaaksi, eikä Tohdak ei tunnistanut tätä. Hän oli valtias 200 vuotta, kunnes Derge rupesi kapinaan. Tohdak pelasti hänet kuolemalta ja Derge lähti. Kun Tohdak muuttui Toaksi, hän teki vallankaappauksen ja Gerdos lähti. Pian Metsästäjät hakivat Gerdosin.

Valon Ritarikunta Muokkaa

Pian Tohdak teki itselleen laudan jolla hän meni etsimään veljeään. Hän tapasi Vogjasin, joka vei hänet Daxvigasorin luo. Tämä hyväksyi Tohdakin Ritarikuntaan.

Etsintä Muokkaa

Pian hän kohtasi matkallaan varjo-Tahun, joka hyökkäsi hänen kimppuun. Taistelussa varjo-Tahu sanoi Tohdakille kun tämä kysyi kuka olet, niin Varjosi. Hän ei tajunnut tätä ja pakeni. Kun hän oli järvellä hän huomasi varjo-Tahun joka muuttui samaan muotoon, minkä Tohdak oli nähnyt kolossa. Hän pilaili tämän kustannuksella, kunnes tämä löysi hänet. Uusinta alkoi. Kun Gerdos yritti paeta Tohdak pysäytti Ajan. Hän kyseli tältä ja tämä kertoi kaiken. Pian hän löi tätä ja Tohdak löi takaisin. Pian Mazeka kertoi Ignikasta ja Tohdak meni sinne, Gerdos perässään.

Goska Muokkaa

Taistelun päätyttyä Gerdos pakeni Goskaan, Itok, Mazeka, Tohdak, Derge ja Mongeza perässään. Muut hävisivät paitsi Tohdak. Yhtäkkiä hypnotisoitunut Ultiasural Nomui tuli ja imi itseensä Gerdosin. Tohdak hävisi ja palasi tukikohtaan.

Taistelu viimeisestä sektorista Muokkaa

Kun tämä taistelu alkoi Tohdak taisteli matelijoita vastaan. Kuitenkin hän hävisi ja meni kertomaan Daxvigasorille tapahtuneista.

Nykyään Muokkaa

Makuta Teridaxin valloitettua universumi, Tohdak alkoi suunnitelemaan vallankaappausta.

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki