FANDOM

Troopperi
Matoran
Ryhmä Ta-Matoran
Arvonimi
Työ Vartija
Naamio Hau
Tilanne Muuttunut
Troopperi
Toa
Arvonimi Tulen Toa
Ryhmä Ei ole
Naamio Hau
Välineet Miekka ja tulikeihäs
Tilanne Elossa
Elementti Tuli

Troopperi on ystävällinen, ja seikkailunhaluinen nuorehko Toa. Hän pitää erityisesti saunomisesta ja haitarin soitosta.

Troopperi oli Matoran Metru Nuilla, ja hän työskenteli seppänä. Troopperi joutui muiden tapaan Matoran-säiliöön ja pieneni, ja menetti muistinsa Metru Nuista. Hän eli Mata Nuilla ja työskenteli vartiostossa. Hän ihaili suuresti Tahua, ja teki itselleen miekan, jota käytti vartioston keihään kanssa aseenaan. Hän kiersi Mata Nuita rauhallisempina aikoina, ja tutustui Voyageriin. Kun Rahit alkoivat hyökätä, hänellä oli kiireitä työnsä puolesta, mutta ehti silti käydä joskus muissa kylissä. Hän joutui kerran yhteenottoon Hikakin kanssa, mutta hänele selvisi, että se oli haavoittunut. Troopperi auttoi Hikakia, ja kun se oli parantunut, se alkoi seurata häntä. Hän antoi sille nimen hikka, ja otti sen lemmikikseen. Troopperi joutui matkojensa vuoksi yhteenottoihin useiden rahien, kuten Kofo Jagojen, Tarakavojen ja Nui Kopenien kanssa, jotka yleensä päättyivät Troopperin iskemiseen päin kalliota tai puuta. Silti, hän ei lannistunut, ja kehittyi taistelutaidoissa. Hän on taistellut myös Bohrokia vastaan.

Myöhemmin, hän siirtyi muiden Matoranien kanssa takaisin Metru Nuille. Siellä hänestä tuli Toa. Eräänä päivänä hän lähti jonnekkin Hikan kanssa, ja löysi Klaanin.

Troopperi on Toana puna-musta, ja hänen panssarinsa ovat kullanvärisiä. Osa on myös punaisia. Hänellä on punainen Kanohi Hau. Hän kantaa mukanaan miekkaa ja tulikeihästä, jonka sai Klaanilla. Hänellä on joskus myös haitari mukanaa.

Voima: 42/50
 
Ketteryys: 36/50
 
Sitkeys: 40/50
 
Älykkyys: 45/50

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki