FANDOM

Vampor
Ei kuvaa
{{{olento_nimi}}}
Arvonimi Kiven, Veden ja Valon robotti
Ryhmä Robotit
Naamio Ei ole
Välineet Kädet, kilpi
Tilanne Elossa

Vampor on robotti, joka on Bara Magnassa, Valkokvartsivuorilla.

Elämänkerta Muokkaa

Kerran, Makuta Vamprah halusi tehdä jotain hyvin suurta, ja yritti yhdistää Rahin ja Exo-Toan Sähköistyneen Protodermiksen ja Antidermiksen avulla, käyttäen Suurten olentojen teknologiaa. Se kokeili kuitenkin epäonnistui ja seurauksena syntyi Vampor. Vamprah ei halunnut, että muut kuulisivat tästä ja hän yritti tappaa robotin. Vampor kuitenkin ampui Vamprahia säteillään ja lensi pois. Sitä ennen hän otti sieltä kilven.

Bara Magna Muokkaa

Vampor saapui Bara Magnaan, missä hän meni Valkokvartsivuorille asumaan. Myöhemmin, kun Makuta Teridax oli vallannut Matoran-universumin, Vampor halusi kostaa Teridaxille. Se kuitenkin epäonnistui, sillä Vampor joutui taisteluun Tazyglakien kanssa. Vampor kuitenkin huomasi olevansa alakynnessä ja lensi pois. Myöhemmin hän huomasi juuri tulleen Pimeyden Metsästäjän, Jekargomin ja kaksikko rupesi taistelemaan.

Luonne Muokkaa

Koska Vamprah yritti tappaa hänet, Vampor vihaa kaikkia Makutoja ja yritti sen takia tappaa Teridaxin.

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Vampor voi ampua Kivi, Vesi ja Valosäteitä käsistään. Hän on myös aika iso. Hän osaa myös lentää.
  • Välineet: Koska Vampor pystyy ampumaan säteitä käsistään, hänen kätensä ovat hänen eräänlaiset aseet. Hän myös käyttää kilpeä.

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki