FANDOM

Varokro
Ei kuvaa.png
Matoran
Ryhmä Ei ole
Arvonimi Ei tiedossa
Työ Kaivaja
Naamio Ei tiedossa
Tilanne Muuttunut
Varokro
Ei kuvaa.png
Pimeyden Metsästäjä
Ryhmä Makutan Ritarikunta (Aiemmin)
Välineet Maamiekka, Nyrnah-haamutykki
Tilanne Elossa

Varokro on outo ja aika tyhmä Makutan Ritarikuntalainen ja entinen Äänen ja Maan Matoran. Hän on tapellut useasti ja yleensä katoaa, kun on häviämässä.

Elämänkerta Muokkaa

Varokro tuli tuntemattomalta saarelta, missä ei ollut yhtään muuta kuin hän itse ja neljä Matorania ja yksi Agori. Pian hän tippui Sähköistyneeseen Protodermikseen ja muuttui hirviöksi. Hän tappoi neljä Matorania, mutta Agori selvisi ja pakeni. Varokro meni hänen perään, mutta löysi kaksi Makutan Ritarikuntalaista ja hän liittyi siihen ryhmään. Sen jälkeen Varokro meni etsimään sitä Agoria, mutta ei ole löytänyt vielä.

Makutan Ritarikunnan valtakunta Muokkaa

Pian Varokro lähti muiden kanssa sotaan Bara Magnan asukkaita vastaan. Hän taisteli siellä Vastongua ja Greyshiä vastaan (mukanaan lemmkikki Garnok). He tappoivat Vastongun ampumalla häneen Varjoa ja Garnok piikkejään. Greyshtä h eivät onnistuneet tappamaan, mutta he saivat vallattua Tesaran, Tajunin ja osan Joutomaista. Muita Iconoxiin ei ehditty hyökätä, Roxtus oli niiden kanssa liitossa ja Vulcanukseekaan ei hyökätty. Sen jälkeen he palasivat Svaripiikkivuorille.

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Varokro voi lentää siivillään.
  • Kyvyt: Varokro hallitsee Ääntä ja Maata janykyään Varjoa, siitä hyvästä, kun hän liittyi Makutan Ritarikuntaan. Matoranina hän ei pystynyt käyttää sitä, mutta nykyään hän pystyy.
  • Naamio: Crast.
  • Välineet: Maanimiekka ja Nyrnah-haamutykki.

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki