FANDOM

1. "Mitä ihmettä missä olen, miten ja ennenkaikkea miksi ja kuka sinä olet?" "Olen toa jelten, entä sinä? " Tuota noin olen terv... Glatorianking, ja hei miksi sinä tökit minua tuolla piikillä?" "Minähän vain hoidan sinua ,tuskin edes haluat tietää miksi." "No miksi?" "No löysimme sinut niin rähjäisessä kunnossa, että olisit kuollut jos en olisi tullut hätiin." "Ööh... selvä, mutta missä minä olen?" "Olet ?" "S...elvä" "Katso nyt edes uutta kehoasi." " Uutta? Vau se on mahtava, nyt kukaan ei uskoisi minua terv...Glatoriankingiksi." " No niin nousepas sieltä niin mennään koulutukseen, tässä on miekkasi. " "Koulutukseen?"

2. Ennen kuin olin saanut muuta sanottua, minut oli jo viety huoneeseen jossa seisoi kymmenkunta toaa joiden edessä seisoi Hydraxonia muistuttava koljatti jolla oli kaksi cordak-tykkiä. hetken päästä Tuo, no sanotaan häntä vaikka koljatiksi sanoi, että minun pitäisi mennä hänen luokseen, ja tietysti minä menin ja sitten se koljatti sanoi "sotilaat nyt katsomme kuinka tarkkoja olette ampumaan. No niin tässä on teille kaikille aseet yrittäkää ampua noita palluroita katossa!" "PIU PAU PUM" "Ei minua idiootit!" Koljatti huusi vihaisena "noniin olette kaikki läpäiseet Koulutuksen. Ennen kuin jaan teidät ryhmiin kertokaa nimenne. Fyrna!, Darluk!, Moforn!, Jelten!, Vihisola!, Ahkmou!, Nuhrii!, Tehutti!, Ehrye!, Orkham!, Glatorianking! "Selvä nyt olette valmiita lähtöön ja minun nimeni on muuten fyrhexa. No niin nyt siihen alukseen, teille kerrotaan kaikki siellä" Koljatti huusi. Ajattelin, että mihin soppaan olen oikein joutunut.

3. Alus nousi ilmaan humisten matkan aikana minulle selitettiin, että joukosamme on petturi jostain syystä kaikki toljttivat minua matkan ajan. Kun alus laskeutui olimme keskellä sotaa jossa oli toia ja meitä vastassa armeija mustia hahmoja jotka etenivät vaivattomasti ja kunniattomasti lopulta kävi niin, että meidän oli peräännyttävä koska armeijasta neljä viides osaa oli pystyssä ja meitä vain porukka jossa olin ollut lähdimme takaisin alukseen päin, mutta Ahkmou, Ehrye, Nuhrii, Orkham, Vihisola ja tehutti olivat jossakin juuri vimme hetkellä kun mustat otukset olivat aluksen vieressä Ahkmou ryntäsi niiden lomitse ja pääsi alukseen ja sulki oven Alus lähti ilmaan. "En voinut pelastaa heitä!" Ahkmou nyyhkytti "Niitä oli liikaa!" Jokin minussa sanoi ettei Ahkmou puhunut totta en vain tiedä mikä. Lopulta pääsimme tukikohtaan ja kerroimme Fyrhexalle mitä oli tapahtunut. "Vai niin, kunnia kaatuneiden muistolle." Fyrhexa sanoi. "Vain muistin virkistykseksi kerron teille, että tässä on kysymys sodasta jossa on Makutoitakin pahempi vitsaus. Mustat sotilaat, yksi on sama kuin kolme Toaa ja heidän johtajansa täysin tuntematon. Lisäksi luulen, että uusin tulokkaamme on se petturi. Viekää Glatorianking tyrmään!" Tässä tilanteessa olin omillani koska Fyrhexa oli sellainen järkäle, että vain yhdellä lyönnilllä olisin mennyttä oli siis vain odotettava mitä tuleman pitää.

4. "Haluatko tietää mistä päätelimme sinun olevan petturi?" Sanoi Toa ilkesti hymyilen "kun korjasimme sinua sinusta löytyi makutan kaltaista ainetta" "se on totta olen ollut puoliksi makuta ja toa, mutta kun olin tajunnut tekeväni väärin lopetin sen aioin kääntyä hyväksi ja niin aion edelleen vaikka minun pitäisi käyttää siihen tervan toan rippeittäni!" sanoin hänelle raivostuneesti. "muutin mieleni, taidatkin olla petturi, että, sekopää, hahhaaa!" toa nauroi ivallisesti. "TUKIKOHTAAN HYÖKÄTTY TUKIKOHTAAN HYÖKÄTTY III.." rupesi yht äkkiä kuulumaan kaikki alta "Hei jos minä olen täällä mikä tuo ääni sitten oli.?" sanoin. "Peijakas olet hälyyttänyt joukkosi paikalle jo ennen vangitsemistasi!" toa raivosi "Eipäs ole se olin minä!" kuului jostakin "Ahkmou!" Huusi Fyrhexa "hän se petturi oli. Nyt kaikki alukseen meidän pitää paeta täältä nyt heti! Tarvitsemme myös sinua Glatorianking johdat joukkoa minä jään puolustamaan tukikohtaa, minä... "vzztt" uuh..." "Fyrhexa, ei!" huusin, mutta liian myöhään. "Me olemme toia me emme pakene! Me taistelemme! Hei ne perääntyvät mitä? mikä tuo alus on ? "Tule Glatorianking, tule... minulla on asiaa sinulle" Epäröin hetken, mutta ajattelin, että tässä voi olla tilaisuuteni niinpä menin sisään. "Luulen, että olet kyllästynyt hyvänä olemiseen siispä tule puolelleni liity minuun poikani. "Oletko sinä... Teridax? Siinä samassa ovi sulkeutui ja alus lähti, kuulin ulkopuolelta kun joku huusi "Glatorianking...minne sinä menet Glatorianking... me emme pärjää ilman sinua... Glatorianking!"

5. Kesti tunteja tuskallista odottamista jonka käytin Teridaxin kanssa jaarittelemalla kaiuttimeen. Kun lopulta pääsin perille olin varma, että nyt on tilaisuuteni. Mutta kun jouksin kohti salia en nähnyt ketään, mutta silti kuulin hänen äänensä, sitten huone rupesi kääntymään ja lopulta edessäni seisoi 65 cm korkuinen hahmo, katsoin uudestaan ja siinä se seisoi en ollut nähnyt unta. "Oikeastaan olenkin setäsi sillä minulla on yhteyksiä toisen maailman Teridaxeihin ja näin sain selville, että olet olemassa" Teridax sanoi "Vai niin ...setä...en aio liittyä sinun joukkoihisi joten hoidetaan tämä tässä ja nyt!" huusin. "Saahan sitä yrittää" Teridax myhäili "Nyt sinä kuolet!" Ja hän mätkisi valtavalla kädellään seinää jonka alta ehdin viimeisellä hetkellä pois. "Katsotaanpa miltä sinusta tuntuu maistaa omaa lääkettäsi" Ja lähetin varjokäden joka kietoutui hänen ypärilleen lopulta suurempi valon voimani puristi sen kasaan senttimetrin mittaiseksi kääpiöksi jonka litistin jalallani "Siinä sinulle Teridax setä" ja lähdin alukseen ja matkasin takasin tukikohtaan. siellä Mustat sotilaat olivat jo tuhonneet sen lähes maan tasalle ja koska ruumita ei näkynyt toat olivat ilmeisesti paenneet. Kaikesta huolimatta Ahkmou oli paikalla ja huusi käskyjä sotilaiille jotka selvästi etsivät jotakin Sanoin hänelle sen olevan turhaa koska olin tappanut Teridaxin "Sehän on vain hyvä jos teit niin nyt meidän ei tarvitse pelätä sen ö luokan pahan apureita" Ahkmou sanoi, "mutta... eikö hän ollutkaan johtajanne?"kysyin "Sinua vedetty höplästä Glatorianking. Eikö jo Fyrhexa sanonut ettei ole kyse Makutasta vaan jostain hirveämmästä, jota edes minä ja sotilaat emme tiedä. Tiedän vain etteivät ne ole edes tällä planeetalla joten sinun on turha etsiä edes sitä. Elä täällä elemääsi ja odota tuomiotasi, ellet ansaitse sitä jo nyt, Kimppuun sotilaat! Ahkmou huusi, juuri kun hän oli sanonut sen olivat sotilaat jo kaatuneina maassa "Ja nut ne, koordinaatit"sanoin "Ööh.. selvä saat ne, tässä." Ahkmoui sepitti "Kiitos ja nyt, ulos täältä!" huusin hänelle menin hänen alukseensa ja syötin koordinaatit sitten se lähti ilmaan vieden minut tuntemattomaan...

Loppu

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki