FANDOM

Vitok
Ei kuvaa.png
Skakdi
Ryhmä Skakdit (Aiemmin), Malumin tiimi (Aiemmin)
Voimat Valon hallitseminen yksin, tuntemattomat silmäsäteet
Välineet Valokeihäs (Aiemmin), Saksimiekka
Tilanne Elossa

Vitok on Itokin "kaksonen" ja on Valon Skakdi.

Elämänkerta Muokkaa

Kun Itokiin osui säde, se jakoi hänet omaksi itsekseen ja Vitokiksi. Vitok heräsi nopeaa ja huomasi ulkomuotonsa. Hän lähti etsimään liittolaisia, jolla saisi tapettua Itokin ja saadakseen kaiken sen voiman. Vitok ei löytänyt mitään, mutta hänet löysi Taferax. Vitok ei pitänyt tästä, vaan hyökkäsi tämän kimppuun. Voitettuaan, Vitok lähti, ja monet Tazyglakit löysivät hänet ja vangitsivat. Vitok pian kuitenkin oli Valon Veljeshaamukunnan vankilassa.

Valon Veljeshaamukunta Muokkaa

Ollessaan vankilassa, Vitok näki monia henkilöitä. Pian hän näki kuitenkin Spiragin ja rupesi puhumaan hänelle, koska ei ollut koskaan nähnyt Makutaa. Carug suuttui siitä ja rupesi kuristamaan puoli-Skakdia. Silloin Poles ja Malum tulivat paikalle ja kertoivat tiimin tarkoituksesta. Tämä jatkuu pian...

Nykyään Muokkaa

Tulee...

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Vitok hallitsee Valoa ja pystyy tekemään silmäsäteitä. Muuten hänellä on samat kyvyt Itkoin kanssa.
  • Välineet: Vitokin ase oli ennen Valokeihäs, mutta nykyään on Saksimiekka.

Triviaa Muokkaa

  • Vaikka Vitokin toisena kolmantena värinä on hopea ja toisena musta, hän on Valon Skakdi. Säteessä oli kuitenkin Vezonin geenejä ja se muutti Vitokin Vezonin näköiseksi. Värit ovat erilaiset, eikä Vitokilla ole viittaa.

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki