FANDOM

"Kuka olet, tai mikä olet?."
"Olen Vorux, voimakas olento, joka kohta vie sinut Mielisairaalaan."
"Mikä paikka se on?"
"Paikka, jossa sinä voit kuolla."
-Vorux ja Gresh, Iconox or Tesara
Vorux
Ei kuvaa.png
Vangitsija
Arvonimi Vanginvartija
Ryhmä Botarin laji, Valon vartijat
Naamio Tuntematon
Välineet Kettinki, kynnet, sauva
Tilanne Elossa

Vorux on Botarin lajin jäsen ja vanginvartija, joka vie yleensä henkilöitä Mielisairaalaan, halusivat ne tai ei.

Elämänkerta Muokkaa

Vorux oli yleensä Joutomailla, tehden kaikenlaista. Kun Mielisairaala luotiin, Voruxista tehtiin sen vartija. Vorux suostui ja meni takaisin Bara Magnaan etsimään vankeja. Siellä Voruxita tehtiin Valon vartijoiden jäsen.

Bara Magna Muokkaa

Ollessaan Bara Magnassa, Vorux otti paljon vankeja Mielisairaalaan. Sen jälkeen hän löysi Greshin, jonka hän ajatteli viedä. Gresh ei suostunut ja he rupesivat taistelemaan. Vorux voitti, mutta sitten Zesvorit hyökkäsivät ja Gresh pakeni. Vorux voitti Zesvorit ja laittoi ne Mielisairaalaan.

Nykyään Muokkaa

Tulee...

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Vorux hallitsee kiveä, ilmaa ja Rautaa ja pystyy teleporttaamaan niin kuin Botar.
  • Naamio: Voruxin naamiota ei tiedetä.
  • Välineet: Voruxin välineet ovat kettinki, kynnet ja sauva. Vorux voi laukaista kettingistään Sähköisen iskun, mutta se ei ole kovin vahva yleensä.

Triviaa Muokkaa

  • Moni ei tiedä sitä, mutta Vorux kuuluu Valon vartijoihin. Vain Dax ja muutama jäsen tietävät sen. Vorux taistelee heidän kanssaan vain sodissa.

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki